Bilgi ve Rezervasyon için: (0252) 424 08 92
(0252) 424 08 92 | Şimdi ARA
MİSAFİR YORUMLARI Otelimiz de konaklayan misafir yorumları.
10 eylül de giriş yaptık.tabiki otelin ufak tefek eksikleri vardı ama eksiklerine ragmen cok guzel ozeklikle çocuklu aileler ićin kafa dinlemek için ćok guzel bir otel yemek ceşidi az ama lezzetli idi personelide bi okadar güler yuzlüydü otel sahibine ve personellerine güler yuzlerinden ötürü ćok teşekkür ederim seneye nasipse tekrar gelmeyi düşünüyorum.. Nurdan eren - 29 Eylül 2019 Pazar
Hersey cok guzeldi. Tum personele ve calisanlarina tesekkurler Zeynep yesil - 17 Eylül 2019 Salı
20-29 Temmuz arası çocuklarla 2 oda şeklinde konakladık.Yapılan yorumlara istinaden tereddütle geldik ama gerçekten çok memnun kaldık .Recepsionda duran bay-bayan arkadaş ve Selçuk bey tarafından güler yüzle karşılandık.Odalar ve manzara gayet güzeldi , temizlikte öyle . Ufak tefek şeyler tabii ki oluyor fakat çözüm bulma konusunda süperler.Mesela çocukların oda da saç kurutma makinası arızalıydı görevli teknisyen arkadaşa ilettik Süleyman bey di yanlış hatırlamıyorsam akşam denizden geldiğimizde sıfır makina alınmış odaya bırakılmıştı :) Bu arada deniz ve plajı süper her şeye bedel biz deniz için geldiğimiz için en önemli faktör bizim için buydu.Yanlız 10/12 ve 14/17 saatleri arası olması aracı olmayanlar için biraz sıkıntı süre bize az geldiği için kendi aracımızla öğlen yemeğinden sonra gidip akşam beach kapanana kadar denizde kalmak daha güzeldi bizim için :) 19.30 da kapanıyor TİGER beach. Akşam 17 .00 da ÇAY-KEK saati olduğu için saatler böyle maalesef kekleri kaçırmasınlar diye erken getiriyor servis :) Yanlız insanlarımız biraz aç gözlü kimse kusura bakmasın herkese yetecek kadar konulmasına rağmen o tabakları doldurmak nedir ya...Yiyeceğiniz kadar alın lütfen..Yemekler bizim için yeterliydi tamam çeşit az ama lezzet süperdi ve her gün taze yemekler çıkıyor 5 yıldızlarda olduğu gibi karıştırıp ertesi güne çeşit yapmıyorlar teşekkürler..Restoran personeli Miraç,Akın,Rojda,aşçılar hepsine teşekkürler.Barmen Diego,Mert sizede selamlar teşekkürler.DJ ve Meryem sizlerede ve adını bilmediğim bütün personele teşekkürler her şey için.Çok güzel bir tatildi evimizde gibi rahat ettik.O kadar ki tatili 3 gece daha uzattık :) burdan Selçuk beye tekrar teşekkürler fiyatta erken rezervasyon fiyatından devam ettirdi :) Bu arada eğlenceside yeterliydi canlı müzik,dans ekibi,dansöz süperdi yani... Bu arada dansöz hanıma teşekkürler ailece eğlendirdiği için bizi hep beraber göbek attık :) HER şey çok güzeldi teşekkürler seneye görüşmek üzere Daisy Garden ..... Orhan YÜCEL - 14 Eylül 2019 Cumartesi
7 eylül ve 11 eylül arası kaldık. Herşey çok güzeldi . Yemekler lezzetliydi. Ödediğiniz paranın hakkını aliyorsunuz seneye de ihsallah tekrar ordayiz Damla Çetin - 13 Eylül 2019 Cuma
01 06 Eylül tarihleri arasında ailemle 404 nolu odada konakladım. Otelden özellikle çalışanların ilgisinden memnun kaldım. Çocuklar için güzel bir otel. Çocuklar gün boyu Eros un aktiviteleri ile eğlendi. Yemek çeşidi az ancak lezzetliydi. Bar ve bar çalışanları kaliteli. Özellikle Müdür Selçuk Beye, Erosa, bar çalışanlarına, Miraça çok teşekkür ederim. Ahmet Yılmaz - 10 Eylül 2019 Salı
19 Ağustos ta otele yapılan olumsuz mesajlardan dolayı endişeli geldim ama gerçekten yanıltıcı yorumlar var gayet temiz nezih bir dediğinizi iki etmeyen turizmden anlayan insanlarla karşılaştım en önemli si muhafazakar kesiminde yoğun olduğu bir otel yemekler gayet lezzetli emeğinize sağlık teşekkür ederim daisy garden resort ailesi güzel bir tatil Meliha - 21 Ağustos 2019 Çarşamba
Oğuz beye sonsuz teşekkürler işinde başarılı gokhan beyle bence yer değiştirmesi gerekiyor çünkü konuşma adabını üslup tutum ve davranışlarının kişiye geçmesini bilen ve gerçekten samimiyeti bizi çok mutlu etti Fatma gönül zeytun - 20 Ağustos 2019 Salı
Otel guzel bir tatil koyu havasinda Gokhan bey ve ekibinin yemekleri ve hizmetleri cok iyi daglarin arasinda yesillikler icinde.otel calisanlara ilgilerinden ve sicak yaklasimlarindan dolayi cok tesekkurler Aydin Gungormez - 15 Ağustos 2019 Perşembe
Gökhan Bey ve ekibinin guler yüzlü sicak yaklaşımlarının dolayı çok teşekkür ederim. Ayrıca diğer çalışanlara da teşekkür ederim Aydın Gungormez - 14 Ağustos 2019 Çarşamba
Gökhan Bey ve ekibine güleryüzlü yaklaşımı ve ilgi alakaları için çok teşekkür ederim.Tekrardan görüşmek dileğiylen. Mert Yalçındağ - 13 Ağustos 2019 Salı
Merhabalar öncelikle otel hakkındaki olumsuz yorum yapan arkadaşlara tavsiyem 15 bin vererek 5 yıldızlı otellere gitmelerini tavsiye ederim. Otel hakkındaki yorumumda özellikle temizlik ve yemekler çok iyiydi aşçıbaşı mehmet ustaya ve ekibinin ellerine emeklerine sağlık otel müdürü selçuk beye de ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim servis elemanlarının biraz daha güleryüzlü olmaları dileklerimle seneye ğörüşmek üzere duran ferda bulut Duran bulut - 4 Ağustos 2019 Pazar
tüm olumsuz yorumlara aldırmayın Güler yüzlü personeli ve hizmetiyle iyi bir otel yemek çeşitleri az ama aşının ellerine sağlık yemekleri çok lezzetli. Şuan konaklamaktayız. Resepsiyon, barmendiyego, Meryemcim, Selçuk bey, garsonlarımız hepinize teşekkür ederiz Pınar sezen - 1 Ağustos 2019 Perşembe
Tam bir aile oteli. Cocuklu aileler icin gayet rahat bi otel. Guler yuzlu personel ki en onemlisi bence bu. 2gece kaldim fakat cocuklar doyamadilar cocuklu aileler icin bence mukemmel TESEKKURLER DAISY GARDEN Oya - 23 Temmuz 2019 Salı
Çikolata renkli dünya güzeli meryemin ve eros bey dj timiz ve diğer ismini bilmediğim arkadaşlara çok ilginizden dolayı çok teşekkür ederim herşey çok güzeldi herkonuda yardımcı olmak için ilgilerini eksik etmediler hepsi güleryüzlü çok tatlılar yemekler güzeldi ama çok çeşit yok çoğunlukla tavuk çıkıyor burdan selçuk beye bir msj im var misafirlere bir tık daha yakın davrana bilir ve gulumseyebilir temizlik iyiydi tatlılar güzeldi ama hergun aynı tatlılar çıkıyor mesela ben yaspasta sen olarak hiç görmedim menüye bunuda eklerseniz sevinirim çünkü seneye de ordayım allah nasip ederse burdan herkese sevgilerimi gönderiyorum pardon aklıma gelmişken otelinizde ütü bulundurursanız çok iyi olur herkes yaninda ütü getirmez yinede yardimci oldular tesekkur ediyorum güzel bir tatil geçirmek istiyorsanız tavsiye ederim biz ailece çok memnun kaldik Nilgun Akay - 17 Temmuz 2019 Çarşamba
Merhaba otel içşn sakın olumsuz yorumlara takılmayın... otel çok güzel temizlik süper , yemekler çok lezzetli , animasyon bölümü harika çocuklar sürekli harika haftada bir dansöz geliyor :) otel tam anlamıyla parasının üzerinde hizmet sağlıyor... personel çok kibar ve güleryüzlü... açıkcası 1 hafta içinde hiç şikayetimiz olmadı.. o kadar yeşil alan var bir tane sinek yok heryer temiz ve bakımlı... 3 adet çocuk parkı var , havuzları tertemiz fethiyeye geliyorsanız mutlaka daisy gardende kalmalısınız ... olumsu yorumlara hiç aldanmayın ne için yazıyorlar onuda anlamadım 🤔 memnun kalacağınız bir otel %100 tavsiye ediyorum başka bir otele çok para vermeye gerek yok paranızın fazlasını alacaksınız ... şimdiden iyi tatiller... ☺️ Duygu _duygu - 16 Temmuz 2019 Salı
8 temmuz 13 temmuz arası daisygarden da tatilimizi yaptik genel olarak memnun kaldık.oda temizliği konusunda eksikler vardi havlu değişimi gibi.ymekler çok.ceitli değildi fakat lezzetliydi.havuz bar hizmeti çok iyidi.animasyon ve aktiviteleri tartışılmaz derecede çok iyiydi.sikilmaya vaktimiz olmadi.personel guleryuzlulugu ilgi ve alakası çok iyiydi.otel fiyatının ekonomik oluşu ve aldığımız hizmet orantiliydi.biz çok eğlendik tam bir aile oteli tavsiye ederiz tesekkurler daisygarden😊 Sureyya bilgin - 15 Temmuz 2019 Pazartesi
Oğlumuz gelinimiz ve torunumuzla geldik. Personel Güler yüzlüydü. Yemeklerin lezzeti çok güzeldi. Animasyon da iyiydi. Temizlik yeterliydi. Memnun kaldık Celal Akgül - 12 Temmuz 2019 Cuma
Personel hepsi güler yüzlü ☺️ Ayrıyetten Rojin-mirac-burak-anıl-Ali kardeşlerime teşekkür ederiz🥰🥰🥰 İLGİ ALAKALARINDAN DOLAYI 👍👍👍👍 Mesut yazan - 10 Temmuz 2019 Çarşamba
Pazartesiden cumaya 5 gün kaldık personel güleryüzlü odalar temiz konforlu animasyonlar harika özellikle müzikleri çalan dj naif biri yemeklerde çeşit çoktu ama vasatti herşeyden önemlisi aile ortamı gibiydi memnun kaldik çocuklu ailelere tavsiye ederim Semra Ergünşah - 8 Temmuz 2019 Pazartesi
Bizler Vettur Sitesi -Didim sakinleri olarak toplam 22 kişi ile Mayıs 2019 da 5 gece 6 gün kaldık. Otelin ufak tefek eksikleri vardı ancak, tüm personelin güler yüzlü hizmeti, verilen yemeklerin lezzeti, otelin temizliği ve bütün bunlara göre ücretin ekonomik oluşu, bize bu eksiklikleri önemsiz hissettirdi. Otelin sahiplerine bereketli kazançlar diliyoruz. KAZIM- NAİME ÜNÜR - 4 Temmuz 2019 Perşembe
HERKESE TAVSİYE EDERİM AİLECEK KALINACAK BİR YER. 3 YILDIZIN FAZLASIYLA HAKKINI VEREN, GÜLER YÜZLÜ PERSONELLERİ İLE SİZE MUHTEŞEM BİR TATİL YAŞATIYORLAR. EKSİKLERİ VAR MI? EVET VAR, ÇOK MU ÖNEMLİ? ASLA DEĞİL. BARDA MEKSİKA ASILLI TÜRK VAR ADI DİEGO, :) HER ŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER. MERT KARDEŞ GÜLER YÜZÜN SOLMASIN SANA DA TEŞEKKÜRLER. ANİMASYONLARIYLA HERKESİ EĞLENDİREN AŞK TANRISI EROS ÇOCUKLARI MUTLU ETTİĞİN GİBİ SENDE HER ZAMAN MUTLU OL. SEVGİLİ AKIN; EFENDİLİĞİN, SIKINTILI ANDA BİLE SAKİNLİĞİN İLE BENİ MEST ETTİN, HER ŞEY İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. İSİMLERİNİ SAYAMADIĞIM TÜM PERSONEL ARKADAŞLAR HEPİNİZE SONSUZ TEŞEKKÜR EDERİM. EMİNİM EKSİKLER GİDERİLİRSE 5 YILDIZ OTELE YAKIŞIR. AĞUSTOSTA GÖRÜŞMEK DİLEĞİ İLE SAĞLICAKLA KALIN HAKAN DURAN - 4 Temmuz 2019 Perşembe
Merhaba ilk önce karşılama resepsiyon da olan selçuk bey ve kızlara, oda temizliğinde oğuz bey ve ekibine tabiki yemek bölümü akin bey ve ekibine çok teşekkür ederim... bıkmadan güler yüzlü bir şekilde bizlere hizmet sundular... çocuklarımız ve bizler çok rahat ettik. Otelin eksikleri vardı... yapılamayacak eksikler değil...biz çok eğlendik iyi insanlar tanıdık... akın beye tekrar teşekkürlerimizi sunarız.... Gülşah kardaş - 26 Haziran 2019 Çarşamba
Selamlar 5gun önce oteldeydım ınanınkı gözelerim doldu çok güzel bır yer hızmet sınırsız guler yüzlü personel gercekten hak edıyolar verdınız paranın kat kat ödüyorlar tebrıkler ayrıca bızı eglendıren eros tsk edıyorum ıyılıkı geldım gordum eglendım herkese tafsıye edıyorum gıdın cok süper bır yer helal olsun alkışlıyoğ🌹🌹🌹👏🏻👏🏻👏🏻 Emine tuna - 26 Haziran 2019 Çarşamba
23. 06.2019 da otelde 3 gün ailece kaldık. Otel personeli odalar çevre iletişim hepsi harikaydı. Animasyonda eros ve barda Diego çok sempatik ve ilgililerdi. Çok memnun kaldık. Yemeklerde çeşit fazla yok fakat hepsi gayette lezzetli. Ustada çok iyi oğlum sadece çorba yiyordu bitmesine ragmen hemen oğluma çorba getirdi. Çok hoşuma gıttı. Resepsiyon ön büro müdürüde çok kibar ve iyi biri herşey için çok teşekkür ederiz Leyla Göztepe doyen - 26 Haziran 2019 Çarşamba
17/06/2019 23/06/2019 tarihleri arasında ailem ile birlikte tatil yaptık otel için yorum yapacak olursak oda geniş ve temizlik çok iyi ne zaman istesek oda temizlendi yemekleri genelde tavuk ama yapan usta (İbrahim usta aşçı) gerçekten yaptığı yemeğin hakkını veriyor çeşit az ama sunulan her şey çok lezzetli Çocuk kulübüne meryem hanım var kızım hala da onu sayıklıyor onu çok sevdi çocuklarla çok ilgili bundan çok memnun kaldım Animatör eros bey çok kibar çok mütevazi Akşamları yapılan organizasyonlar ve eğlenceler gayet güzeldi çok keyif aldık herhangi bir sorun çıktığında ibrahim bey hemen çözüyor Çalışan bütün personeli gerçekten çok saygılı çok kibar hepsine de ayrı ayrı teşekkür ediyorum Eksikleri illaki vardır ama ben ailecek çok huzurlu ve keyifli bir tatil geçirdim tüm otel çalışanlarına teşekkür ediyorum seneye görüşmek üzere Orhan Marazoğlu - 23 Haziran 2019 Pazar
16 haziran tarihinde 6 gece konakladık fiyatını fazlasıyla hak eden bir otel odalar güzel temizlik iyi çalışanlar Güler yüzlü ve kibar yemekler lezzet olarak iyi çeşit belki biraz arttırılabilir sabah kahvaltısı başarılı. Otelin özellikle konumu çok güzel orman içinde dağ havasında şehir hayatından uzak dinlenme açısından çok iyi. Otelin havuzu temiz ve yeterli büyüklükte.kaydirak saatini merak edenlere kaydırak full-time açık 😀 teşekkürler daisygarden Yener Akçay - 23 Haziran 2019 Pazar
21. 06.2019 tarihinde çıkış yaptım Otel şahane özellikle çalışanları tek geçerim özellikle garson grubu akın bey ve ekinine çok teşekkür ederim. Temizlik grubu desen bizden gelen her isteğimize sorunsuz hizmet veriyorlar otel yönetimi deseniz bambaşka tavsiye edeceğim bir mekan konum ve havası dinlendirici ve güzün biyer İsmail kardaş - 21 Haziran 2019 Cuma
Geçen hafta eşimle oradaydık. Çok memnun kaldık. Özellikle çalışanları çok sıcak. İlk fırsatta tekrar oradayız. esat kaya - 1 Haziran 2019 Cumartesi
Merhabalar otelden bugün çıktık ve otelden memnun kaldık otelin temizliği çalışanların güler yüzü ve ilgili davranmalarını çok beğendim yemekler olsun herşey güzeldi çok teşekkür ederim otel çalışanlarına ve eros beye bir daha görüşmek umuduyla iyi çalışmalar. 31.05.2019🤗🤗🤗 Bülent Çelebi - 31 Mayıs 2019 Cuma
BU GÜN İTİBARİYLE 4 GÜNLÜK TATİLİMİZDEN DÖNDÜK HER ŞEYİ TEK TEK YAZMAYA SATIRLAR YETMEZ. HER HİZMET TEK KELİME İLE MÜKEMMEL.TÜM PERSONELE TEK TEK TEŞEKKÜR EDERİZ. HERKESE TAVSİYE EDERİZ. ALİ DEMİREL - 24 Mayıs 2019 Cuma
KONAKLAMANIZDAN MEMNUN KALDINIZ MI?